maandag 19 november 2007

kosten hoger voor kinderopvang

in mijn eerste spotlight bericht kun je lezen dat de kosten voor de opvang in een kinderdagverblijf hoger worden omdat de deuren langer open blijven en er dus verlengde opvang mogelijk is.

dat ouders hier meer voor moeten gaan betalen, vind ik logisch. maar dat alle ouders die gebruik maken van de kinderopvang, dit moeten betalen dus niet. er zijn ook ouders die geen gebruik maken van deze optie. die betalen dus eigenlijk voor de opvang van andere kinderen.



ik vind dat ouders moeten betalen voor de opvang die ze gebruiken en niet voor de opvang die ze kunnen krijgen. dus is naar mijn mening dus gewoon een makkelijke manier van geld vangen voor de organisaties en overheid.

zie ook mijn spotlight berichten.
te vinden rechts onderaan de pagina, of bovenaan onder de blogtitel

Geen opmerkingen: