zondag 20 januari 2008

de laatste week!

hoi allemaal,

zoals je gelezen hebt, heb ik afgelopen donderdag mijn eindgesprek gehad.
en gehaald. het was een leuk gesprek, we hebben het over mijn functioneren en mijn groei gehad, maar ook verder over opvallende dingen, moeilijke dingen en de toekomst gehad.
ook kreeg ik een opdracht over mijn zelfverzekerdheid. ik moest een start en eindwaarde schatten op een schaal van 1 tot 100 over het afgelopen jaar.
ik schatte mijn startwaarde op ongeveer 40-45 en eindwaarde ergens in de 70. ik vond dat ik behoorlijk was gegroeid het afgelopen jaar.

vrijdag heb ik dat meisje van school gehaald, en kwam de taxi te laat. was al bang dat hij niet mee zou komen.
vandaag ben ik druk geweest met de traktaties. had ik gisteren al willen doen, maar heb de hele dag ziek op bed gelegen. heb nog wel gewerkt s'ochtends, maar ik was niet veel waard gister. vandaag voel ik me wat beter en heb alles in elkaar geknutseld.

volgende week mijn laatste week. wel jammer, maar toch ben ik ook blij dat ik van de verslagen af ben!

Geen opmerkingen: