woensdag 16 januari 2008

eindevaluatie stage

nou het is bijna zo ver. morgen komt mijn stage docent naar mijn stage
voor de eindevaluatie.
dat gesprek blijft altijd spannend. ik weet wel dat ik een voldoende heb, omdat ik vandaag als een gesprek heb gehad met mijn stage begeleidster.
maar toch beoordelings gesprekken zijn niet echt mijn ding. op de een of andere manier
heb ik er toch de zenuwen voor. gezonde zenuwen hoop ik.
maargoed, we zullen zien hoe het morgen gaat.

ik heb in ieder geval al een paar leuke vooruitzichten. want vrijdag ga ik een meisje van school ophalen die voor het eerst met de taxi naar de BSO gaat. ik moet haar de eerste keer begeleiden. vertellen waar de taxi staat. kennis maken met de chauffeur en samen met de taxi naar de opvang. ik heb dan wel de hele dag de leiding over de groep. voor de laatste keer.
in die week daarna, sta ik 2 middagen als leidster op de groep. ik ben ipv als stagiaire als leidster ingezet. ik heb er zin in!
ik ga trakteren. ben nu met de traktaties bezig. vind ik ook altijd leuk om te doen.

en, ik ga aankomende woensdag als teletubbie naar stage. samen met een andere leidster(collega) daar. dan is het Nat. voorlees ontbijt. en die staat bij ons in het teken van de teletubbies. Po en Lala komen op bezoek en lezen een boekje voor. wie ik ben weet ik nog niet. dat zie ik dan wel.
daar zal ik nog wel over berichten.

groetjes judith.

Geen opmerkingen: